Наукова періодика України | Економіка і управління | ||
Садула Л. М. Сучасні підходи до управління результативністю маркетингу / Л. М. Садула, Б. М. Пісний, Р. А. Когут // Економіка і управління. - 2018. - № 4. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2018_4_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Садула Л. М. Сучасні підходи до управління результативністю маркетингу / Л. М. Садула, Б. М. Пісний, Р. А. Когут // Економіка і управління. - 2018. - № 4. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2018_4_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |