Наукова періодика України Економіка і управління


Жилінська Л. О. 
Підходи до визначення маркетингового потенціалу підприємства та управління його розвитком / Л. О. Жилінська, Т. О. Адєєва // Економіка і управління. - 2018. - № 1. - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2018_1_18
  Повний текст PDF - 419.684 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жилінська Л.
  • Адєєва Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жилінська Л. О. Підходи до визначення маркетингового потенціалу підприємства та управління його розвитком / Л. О. Жилінська, Т. О. Адєєва // Економіка і управління. - 2018. - № 1. - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2018_1_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жилінська Людмила Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського