Наукова періодика України | Економіка і управління | ||
Жилінська Л. О. Підходи до визначення маркетингового потенціалу підприємства та управління його розвитком / Л. О. Жилінська, Т. О. Адєєва // Економіка і управління. - 2018. - № 1. - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2018_1_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Жилінська Л. О. Підходи до визначення маркетингового потенціалу підприємства та управління його розвитком / Л. О. Жилінська, Т. О. Адєєва // Економіка і управління. - 2018. - № 1. - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2018_1_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |