Наукова періодика України Економіка і управління


Песковець А. Г. 
Етапи стратегічного планування маркетингової діяльності / А. Г. Песковець // Економіка і управління. - 2016. - № 4. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2016_4_4
  Повний текст PDF - 175.768 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Песковець А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Песковець А. Г. Етапи стратегічного планування маркетингової діяльності / А. Г. Песковець // Економіка і управління. - 2016. - № 4. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2016_4_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського