Наукова періодика України | Економіка і управління | ||
Песковець А. Г. Етапи стратегічного планування маркетингової діяльності / А. Г. Песковець // Економіка і управління. - 2016. - № 4. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2016_4_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Песковець А. Г. Етапи стратегічного планування маркетингової діяльності / А. Г. Песковець // Економіка і управління. - 2016. - № 4. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2016_4_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |