Наукова періодика України Економіка і управління


Мокіна С. М. 
Обґрунтування цілей та переваг формування бренду компанії як роботодавця / С. М. Мокіна // Економіка і управління. - 2014. - № 1. - С. 43-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2014_1_9
  Повний текст PDF - 237.942 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мокіна С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мокіна С. М. Обґрунтування цілей та переваг формування бренду компанії як роботодавця / С. М. Мокіна // Економіка і управління. - 2014. - № 1. - С. 43-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2014_1_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мокіна Софія Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського