Наукова періодика України | Економіка і управління | ||
Підлісна О. В. Організаційно-економічний механізм проведення рекламних кампаній туристичних підприємств / О. В. Підлісна // Економіка і управління. - 2012. - № 4. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2012_4_20 Розкрито суть та особливості організаційно-економічного механізму, види та засоби реклами. Проаналізовано результати діяльності та стан проведення рекламних кампаній підприємствами сфери туризму. Досліджено кон'юнктуру ринку рекламних послуг України та динаміку фінансування реклами в туризмі. Запропоновано організаційно-економічний механізм проведення рекламних кампаній туристичних підприємств-початківців з урахуванням кооперації. Обгрунтовано методичний підхід щодо оптимізації визначення ефективності проведення рекламної кампанії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Підлісна О. В. Організаційно-економічний механізм проведення рекламних кампаній туристичних підприємств / О. В. Підлісна // Економіка і управління. - 2012. - № 4. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2012_4_20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |