Наукова періодика України Економіка і управління


Підлісна О. В. 
Організаційно-економічний механізм проведення рекламних кампаній туристичних підприємств / О. В. Підлісна // Економіка і управління. - 2012. - № 4. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2012_4_20
Розкрито суть та особливості організаційно-економічного механізму, види та засоби реклами. Проаналізовано результати діяльності та стан проведення рекламних кампаній підприємствами сфери туризму. Досліджено кон'юнктуру ринку рекламних послуг України та динаміку фінансування реклами в туризмі. Запропоновано організаційно-економічний механізм проведення рекламних кампаній туристичних підприємств-початківців з урахуванням кооперації. Обгрунтовано методичний підхід щодо оптимізації визначення ефективності проведення рекламної кампанії.
  Повний текст PDF - 165.473 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Підлісна О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Підлісна О. В. Організаційно-економічний механізм проведення рекламних кампаній туристичних підприємств / О. В. Підлісна // Економіка і управління. - 2012. - № 4. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2012_4_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Підлісна Ольга Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського