Наукова періодика України Економіка і управління


Дякон Л. Л. 
Створення фундаментальної системи організації маркетинг-контролінгу на підприємстві / Л. Л. Дякон // Економіка і управління. - 2012. - № 1. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2012_1_21
  Повний текст PDF - 65.996 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дякон Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дякон Л. Л. Створення фундаментальної системи організації маркетинг-контролінгу на підприємстві / Л. Л. Дякон // Економіка і управління. - 2012. - № 1. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2012_1_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дякон Лідія Леонідівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського