Наукова періодика України | Економіка і управління | ||
Нечипорук С. В. Зміст та сутнісні характеристики стратегічного маркетингу / С. В. Нечипорук // Економіка і управління. - 2011. - № 2. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2011_2_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Нечипорук С. В. Зміст та сутнісні характеристики стратегічного маркетингу / С. В. Нечипорук // Економіка і управління. - 2011. - № 2. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2011_2_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |