Наукова періодика України | Економіка і управління | ||
Луцій О. П. Значення промислового маркетингу в діяльності сучасних підприємств / О. П. Луцій, С. З. Весперіс // Економіка і управління. - 2010. - № 4. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2010_4_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Луцій О. П. Значення промислового маркетингу в діяльності сучасних підприємств / О. П. Луцій, С. З. Весперіс // Економіка і управління. - 2010. - № 4. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2010_4_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |