Наукова періодика України Економіка і регіон


Boycheva H. 
Integration of innovative management systems and tourism distribution channels / H. Boycheva // Економіка і регіон. - 2018. - № 3. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2018_3_7
У часи бурхливих змін і вкрай невизначеного європейського майбутнього індустрія туризму, як і раніше, розглядається як ключова рушійна сила соціально-економічного прогресу за рахунок створення робочих місць і підприємств, доходів від експорту й розвитку інфраструктури. Фактори зовнішнього середовища, пов'язані з глобальною геополітичною невизначеністю, економічною волатильністю і високим конкурентним характером міжнародного туристичного ринку, підвищують обізнаність про діяльність туристичних підприємств на світовому ринку. Вивчено проблеми, що стоять перед болгарськими туристичними підприємствами, на основі даних, представлених Всесвітнім економічним форумом і Всесвітньою туристською організацією. Визначено, що підтримка конкурентоспроможності вимагає постійних інновацій в діяльності туристичних підприємств для задоволення зростаючих потреб усе більш вимогливих туристів. Інтеграція інновацій в туристичну інформаційну систему і канал поширення життєво важливий для підприємств галузі, оскільки вона забезпечує конкурентоспроможність каналів збуту, їх необмежене охоплення для мільйонів туристів у всьому світі та розширює коло цільових ринків. Інновації в індустрії туризму є основним фактором забезпечення довгострокового зростання за рахунок підвищення конкурентоспроможності сектора. У подальших дослідженнях значення показників конкурентоспроможності болгарського туризму можуть бути оцінені через призму управління інформаційною системою в каналі розподілу й інновацій в цьому районі. Грунтуючись на аналізі індексу конкурентоспроможності туризму, було визначено основні фактори, що обмежують зростання, поряд з інструментами для ефективного подолання їх через інноваційну інтегровану систему поширення інформації.
  Повний текст PDF - 413.841 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Boycheva H.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Boycheva H. Integration of innovative management systems and tourism distribution channels / H. Boycheva // Економіка і регіон. - 2018. - № 3. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2018_3_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського