Наукова періодика України | Економіка і регіон | ||
Загірняк Д. М. Концептуальна платформа реформування закладу вищої освіти на засадах прагматизму / Д. М. Загірняк // Економіка і регіон. - 2017. - № 6. - С. 98-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_6_17 Відомо, що протягом останньої чверті століття відбулася реорганізація української вищої освіти, результати перетворень мають неоднозначний характер. Для визначення природи результатів вибрано метод абдукції, який складається з індуктивної та дедуктивної процедур. Індукція дозволила виявити факти, що характеризують діяльність закладів вищої освіти: перший - низький рівень освітнього прагматизму діяльності закладів, який демонструє незатребуваність їх освітнього потенціалу; другий - сутність формування попиту на послуги вищої освіти; третій - остаточна кількість станів закладу освіти; четвертий - невідворотність трансформації станів закладу освіти, продиктована зміною зовнішніх параметрів. Висунуті гіпотези дозволили з'ясувати природу фактів і сформулювати емпіричні правила діяльності закладів вищої освіти. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Загірняк Д. М. Концептуальна платформа реформування закладу вищої освіти на засадах прагматизму / Д. М. Загірняк // Економіка і регіон. - 2017. - № 6. - С. 98-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_6_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |