Наукова періодика України Економіка і регіон


Муллер М. В. 
Брендинг як інструмент стратегічного маркетингового управління: теорія та практика / М. В. Муллер, М. О. Муллер // Економіка і регіон. - 2017. - № 5. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_5_16
Наведено характеристику понять "бренд", "брендинг". Схематично зображено процес стратегічного маркетингового управління брендингом. Зроблено наголос на заключному етапі процесу - прийнятті бренда споживачами. Проаналізовано становлення і розвиток успішних світових брендів у розрізі стратегічного маркетингового управління. Виявлено особливості застосування інструментів брендингу як гаранта успіху продукту серед споживачів. Запропоновано до використання на підприємствах такі стратегії маркетингового управління брендами, як Omnichannel та BAM-model.
  Повний текст PDF - 360.973 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Муллер М.
  • Муллер М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Муллер М. В. Брендинг як інструмент стратегічного маркетингового управління: теорія та практика / М. В. Муллер, М. О. Муллер // Економіка і регіон. - 2017. - № 5. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_5_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Муллер Марина Вячеславівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського