Наукова періодика України | Економіка і регіон | ||
Муллер М. В. Брендинг як інструмент стратегічного маркетингового управління: теорія та практика / М. В. Муллер, М. О. Муллер // Економіка і регіон. - 2017. - № 5. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_5_16 Наведено характеристику понять "бренд", "брендинг". Схематично зображено процес стратегічного маркетингового управління брендингом. Зроблено наголос на заключному етапі процесу - прийнятті бренда споживачами. Проаналізовано становлення і розвиток успішних світових брендів у розрізі стратегічного маркетингового управління. Виявлено особливості застосування інструментів брендингу як гаранта успіху продукту серед споживачів. Запропоновано до використання на підприємствах такі стратегії маркетингового управління брендами, як Omnichannel та BAM-model. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Муллер М. В. Брендинг як інструмент стратегічного маркетингового управління: теорія та практика / М. В. Муллер, М. О. Муллер // Економіка і регіон. - 2017. - № 5. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_5_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |