Наукова періодика України Економіка і регіон


Chychkalo-Kondratska I. 
Satellite navigation system marketing / I. Chychkalo-Kondratska, V. Dobryanskaya, V. Miroshnichenko // Економіка і регіон. - 2017. - № 3. - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_3_13
Розглянуто ринкові перспективи європейської супутникової навігаційної системи "Galileo". Доведено, що великі інвестиційні високотехнологічні бізнес-проекти потребують глибокого, всебічного маркетингового аналізу. Перш ніж реалізовувати подібний проект, необхідно оцінити не тільки можливість його технічної реалізації, а й ринкові перспективи: яку частку світового ринку вдасться захопити і чи достатньо цього, щоб покрити витрати і отримати прибуток. З'ясовано, що в останні десятиліття в світі стала розвиватися нова послуга - супутникова навігація. Сформувався глобальний ринок користувачів систем супутникової навігації та виробників навігаційного обладнання. Доведено, що для європейського ринку найбільший інтерес представляє проект "Galileo", який розробляється Європейським Союзом і повинен бути запущений на повну потужність до 2020 року. Проаналізовано ринкові перспективи і можливість реалізації проекту "Galileo". Для реалізації проекту Європа не має власних надійних і дешевих ракетоносіїв. Виходом може бути включення в проект України, яка володіє відпрацьованими технологіями ракетобудування. Для оцінки комерційної ефективності реалізації європейської супутникової навігаційної системи проведено SWOT-аналіз проекту та отримано висновок про те, що проект знаходиться в полі "сильні сторони і загрози", це означає, що реалізація його ризикована. Хоча, оскільки системи супутникової навігації мають оборонне значення, може бути прийнято неринкове рішення - продовжувати розвивати проект.
  Повний текст PDF - 354.569 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Chychkalo-Kondratska I.
  • Dobryanskaya V.
  • Miroshnichenko V.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Chychkalo-Kondratska I. Satellite navigation system marketing / I. Chychkalo-Kondratska, V. Dobryanskaya, V. Miroshnichenko // Економіка і регіон. - 2017. - № 3. - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_3_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського