Наукова періодика України | Економіка і регіон | ||
Ke Xu. Research on the Influence mechanism of Online Brand Community Trust (based on the social relation network) / Xu. Ke // Економіка і регіон. - 2017. - № 2. - С. 51-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_2_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ke Xu. Research on the Influence mechanism of Online Brand Community Trust (based on the social relation network) / Xu. Ke // Економіка і регіон. - 2017. - № 2. - С. 51-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_2_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |