Наукова періодика України Економіка і регіон


Ke Xu. 
Research on the Influence mechanism of Online Brand Community Trust (based on the social relation network) / Xu. Ke // Економіка і регіон. - 2017. - № 2. - С. 51-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_2_10
  Повний текст PDF - 434.639 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ke X.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ke Xu. Research on the Influence mechanism of Online Brand Community Trust (based on the social relation network) / Xu. Ke // Економіка і регіон. - 2017. - № 2. - С. 51-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_2_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського