Наукова періодика України Економіка і регіон


Гринько О. В. 
Особливості маркетингового менеджменту будівельних підприємств / О. В. Гринько, А. О. Шанда // Економіка і регіон. - 2016. - № 6. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2016_6_15
Проаналізовано сучасний стан маркетингового менеджменту будівельних підприємств України. Відображено авторський підхід до визначення змісту будівельної продукції як товару. Узагальнено напрями сучасного маркетингового менеджменту та запропоновано пропозиції щодо вдосконалення маркетингового менеджменту будівельного підприємства. Розроблено алгоритм аналізу ефективності маркетингового менеджменту реального будівельного підприємства.
  Повний текст PDF - 356.209 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гринько О.
  • Шанда А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гринько О. В. Особливості маркетингового менеджменту будівельних підприємств / О. В. Гринько, А. О. Шанда // Економіка і регіон. - 2016. - № 6. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2016_6_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гринько Олександр Володимирович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського