Наукова періодика України | Економіка і регіон | ||
Chychkalo-Kondratska I. Conceptual principles of implementing investment marketing in the industry of Ukraine’s regions / I. Chychkalo-Kondratska, A. Buriak // Економіка і регіон. - 2015. - № 4. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2015_4_11 Розглянуто інвестиційний маркетинг у промисловості регіону як цілеспрямовану діяльність у напрямі підвищення інвестиційної привабливості промислових підприємств та об'єктів промислової нерухомості у регіоні, просування, нарощування та реалізації їх інвестиційного потенціалу з метою активізації зусиль щодо залучення прямих іноземних інвестицій. Узагальнено специфічні характеристики, що визначають особливості впровадження інвестиційного маркетингу на регіональному рівні. Обгрунтовано основні складові елементи інвестиційного маркетингу в промисловості, які є необхідними задля підвищення ефективності просування, нарощування та реалізації інвестиційного потенціалу промисловості в регіоні. Розроблено алгоритм виконання маркетингових досліджень інвестиційного середовища промисловості регіону. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Chychkalo-Kondratska I. Conceptual principles of implementing investment marketing in the industry of Ukraine’s regions / I. Chychkalo-Kondratska, A. Buriak // Економіка і регіон. - 2015. - № 4. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2015_4_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |