Наукова періодика України | Економіка і регіон | ||
Кулєшова Н. А. Модель оцінювання ефективності маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. А. Кулєшова // Економіка і регіон. - 2013. - № 2. - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2013_2_12 Запропоновано модель вибору маркетингової стратегії туристичного підприємства. На підставі узагальненої системи кількісних показників оцінювання ефективності маркетингової стратегії розроблено модель вибору ефективного варіанта її реалізації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кулєшова Н. А. Модель оцінювання ефективності маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. А. Кулєшова // Економіка і регіон. - 2013. - № 2. - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2013_2_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |