Наукова періодика України | Економіка і регіон | ||
Соломянюк Н. М. Фактори впливу на формування збалансованої системи маркетингових показників / Н. М. Соломянюк, В. А. Стеценко // Економіка і регіон. - 2012. - № 6. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2012_6_22 The purpose the article is research of factors of the formation of balanced system of marketing indicators, allocation of their by groups, and determine the possibility to take into account the impact of all factors in development of system. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Соломянюк Н. М. Фактори впливу на формування збалансованої системи маркетингових показників / Н. М. Соломянюк, В. А. Стеценко // Економіка і регіон. - 2012. - № 6. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2012_6_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |