Наукова періодика України Економіка і регіон


Соломянюк Н. М. 
Фактори впливу на формування збалансованої системи маркетингових показників / Н. М. Соломянюк, В. А. Стеценко // Економіка і регіон. - 2012. - № 6. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2012_6_22
The purpose the article is research of factors of the formation of balanced system of marketing indicators, allocation of their by groups, and determine the possibility to take into account the impact of all factors in development of system.
  Повний текст PDF - 56.368 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Соломянюк Н.
  • Стеценко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Соломянюк Н. М. Фактори впливу на формування збалансованої системи маркетингових показників / Н. М. Соломянюк, В. А. Стеценко // Економіка і регіон. - 2012. - № 6. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2012_6_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Соломянюк Наталія Миколаївна (економічні науки)
  • Стеценко Вікторія Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського