Наукова періодика України | Економіка і регіон | ||
Чевганова В. Я. Клієнтоорієнтованість як інструмент підвищення ефективності діяльності енергетичного підприємства / В. Я. Чевганова // Економіка і регіон. - 2011. - № 3. - С. 126-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2011_3_26 Розглянуто проблему покращання стосунків енергетичних підприємств з клієнтами-споживачами, формування системи клієнтоорієнтованого підходу за сучасних умов господарювання. Обгрунтовано необхідність розробки Стандарту обслуговування клієнтів та організації кампанії по PR-супроводу клієнтоорієнтованого підходу до діяльності енергетичного підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чевганова В. Я. Клієнтоорієнтованість як інструмент підвищення ефективності діяльності енергетичного підприємства / В. Я. Чевганова // Економіка і регіон. - 2011. - № 3. - С. 126-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2011_3_26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |