Наукова періодика України Економіка і регіон


Чевганова В. Я. 
Клієнтоорієнтованість як інструмент підвищення ефективності діяльності енергетичного підприємства / В. Я. Чевганова // Економіка і регіон. - 2011. - № 3. - С. 126-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2011_3_26
Розглянуто проблему покращання стосунків енергетичних підприємств з клієнтами-споживачами, формування системи клієнтоорієнтованого підходу за сучасних умов господарювання. Обгрунтовано необхідність розробки Стандарту обслуговування клієнтів та організації кампанії по PR-супроводу клієнтоорієнтованого підходу до діяльності енергетичного підприємства.
  Повний текст PDF - 95.593 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чевганова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чевганова В. Я. Клієнтоорієнтованість як інструмент підвищення ефективності діяльності енергетичного підприємства / В. Я. Чевганова // Економіка і регіон. - 2011. - № 3. - С. 126-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2011_3_26.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського