Наукова періодика України Економіка: реалії часу


Равікович І. Є. 
Оцінка ефективності впровадження інструментів інтернет-маркетингу в діяльності торгового підприємства / І. Є. Равікович // Економіка: реалії часу. - 2015. - № 5. - С. 161-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2015_5_28
  Повний текст PDF - 337.267 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Равікович І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Равікович І. Є. Оцінка ефективності впровадження інструментів інтернет-маркетингу в діяльності торгового підприємства / І. Є. Равікович // Економіка: реалії часу. - 2015. - № 5. - С. 161-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2015_5_28.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Равікович Ілля Євгенійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського