Наукова періодика України Економіка: реалії часу


Яковлєв А. І. 
Маркетингові засоби забезпечення споживачів запасними елементами / А. І. Яковлєв // Економіка: реалії часу. - 2014. - № 3. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2014_3_3
  Повний текст PDF - 441.552 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яковлєв А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яковлєв А. І. Маркетингові засоби забезпечення споживачів запасними елементами / А. І. Яковлєв // Економіка: реалії часу. - 2014. - № 3. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2014_3_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яковлєв Анатолій Іванович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського