Наукова періодика України | Економіка: реалії часу | ||
Войнаренко С. М. Інноваційні маркетингові технології як напрям підвищення ефективності комунікацій / С. М. Войнаренко // Економіка: реалії часу. - 2013. - № 5. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2013_5_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Войнаренко С. М. Інноваційні маркетингові технології як напрям підвищення ефективності комунікацій / С. М. Войнаренко // Економіка: реалії часу. - 2013. - № 5. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2013_5_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |