Наукова періодика України | Економіка: реалії часу | ||
Іванов Ю. Б. Зниження маркетингових ризиків промислових підприємств на засадах управління поведінкою споживачів / Ю. Б. Іванов // Економіка: реалії часу. - 2013. - № 4. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2013_4_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Іванов Ю. Б. Зниження маркетингових ризиків промислових підприємств на засадах управління поведінкою споживачів / Ю. Б. Іванов // Економіка: реалії часу. - 2013. - № 4. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2013_4_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |