Наукова періодика України | Економіка і прогнозування | ||
Михайліченко Г. І. Інноваційні підходи до формування мультиплікаторів туризму / Г. І. Михайліченко // Економіка і прогнозування. - 2012. - № 4. - С. 134-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econprog_2012_4_15 Розглянуто типи інновацій, механізм формування різних видів мультиплікаторів у туризмі в світлі тенденцій глобалізації, консолідації туроператорського бізнесу, формування надмультиплікативних компліментарних доходів турпідприємств за рахунок нематеріальних активів, таких як репутаційний капітал, інноваційний, комунікативний та синергетичний потенціал. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Михайліченко Г. І. Інноваційні підходи до формування мультиплікаторів туризму / Г. І. Михайліченко // Економіка і прогнозування. - 2012. - № 4. - С. 134-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econprog_2012_4_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |