Наукова періодика України | Економіка промисловості | ||
Voronkova A. E. Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises / A. E. Voronkova, S. V. Yatsentyuk // Економіка промисловості. - 2013. - № 1-2. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2013_1-2_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Voronkova A. E. Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises / A. E. Voronkova, S. V. Yatsentyuk // Економіка промисловості. - 2013. - № 1-2. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2013_1-2_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |