Наукова періодика України Економіка промисловості


Voronkova A. E. 
Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises / A. E. Voronkova, S. V. Yatsentyuk // Економіка промисловості. - 2013. - № 1-2. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2013_1-2_21
  Повний текст PDF - 340.052 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Voronkova A.
  • Yatsentyuk S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Voronkova A. E. Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises / A. E. Voronkova, S. V. Yatsentyuk // Економіка промисловості. - 2013. - № 1-2. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2013_1-2_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського