Наукова періодика України Економіка промисловості


Телишевська Л. І. 
Маркетинг інновацій як один з інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства / Л. І. Телишевська, Т. А. Майборода, К. С. Підвальна // Економіка промисловості. - 2011. - № 4. - С. 195-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2011_4_32
  Повний текст PDF - 41.25 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Телишевська Л.
  • Майборода Т.
  • Підвальна К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Телишевська Л. І. Маркетинг інновацій як один з інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства / Л. І. Телишевська, Т. А. Майборода, К. С. Підвальна // Економіка промисловості. - 2011. - № 4. - С. 195-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2011_4_32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Телишевська Лідія Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського