Наукова періодика України | Економіка промисловості | ||
Телишевська Л. І. Маркетинг інновацій як один з інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства / Л. І. Телишевська, Т. А. Майборода, К. С. Підвальна // Економіка промисловості. - 2011. - № 4. - С. 195-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2011_4_32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Телишевська Л. І. Маркетинг інновацій як один з інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства / Л. І. Телишевська, Т. А. Майборода, К. С. Підвальна // Економіка промисловості. - 2011. - № 4. - С. 195-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2011_4_32.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |