Наукова періодика України | Економіка промисловості | ||
Звягінцева О. Б. Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України / О. Б. Звягінцева // Економіка промисловості. - 2011. - № 2-3. - С. 224-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2011_2-3_35 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Звягінцева О. Б. Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України / О. Б. Звягінцева // Економіка промисловості. - 2011. - № 2-3. - С. 224-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2011_2-3_35.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |