Наукова періодика України Економіка промисловості


Звягінцева О. Б. 
Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України / О. Б. Звягінцева // Економіка промисловості. - 2011. - № 2-3. - С. 224-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2011_2-3_35
  Повний текст PDF - 60.477 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Звягінцева О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Звягінцева О. Б. Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України / О. Б. Звягінцева // Економіка промисловості. - 2011. - № 2-3. - С. 224-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2011_2-3_35.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Звягінцева Ольга Борисівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського