Наукова періодика України | Економіка промисловості | ||
Лазуткіна А. В. Фактори, що впливають на ефективність мерчандайзингу для провідних підприємств сокової галузі України / А. В. Лазуткіна // Економіка промисловості. - 2011. - № 1. - С. 190-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2011_1_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лазуткіна А. В. Фактори, що впливають на ефективність мерчандайзингу для провідних підприємств сокової галузі України / А. В. Лазуткіна // Економіка промисловості. - 2011. - № 1. - С. 190-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2011_1_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |