Наукова періодика України Економіка промисловості


Романенко І. П. 
Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект / І. П. Романенко // Економіка промисловості. - 2010. - № 4. - С. 226-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2010_4_39
  Повний текст PDF - 50.957 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Романенко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Романенко І. П. Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект / І. П. Романенко // Економіка промисловості. - 2010. - № 4. - С. 226-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2010_4_39.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Романенко Ірина Петрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського