Наукова періодика України Економіст


Михайло Окландер: "Щоб бути ефективним, маркетинг повинен змінитися" // Економіст. - 2014. - № 4. - С. 1-2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2014_4_2
  Повний текст PDF - 1.52 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Бібліографічний опис для цитування:

Михайло Окландер: "Щоб бути ефективним, маркетинг повинен змінитися" // Економіст. - 2014. - № 4. - С. 1-2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2014_4_2.

  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського