Наукова періодика України | Економіст | ||
Михайло Окландер: "Щоб бути ефективним, маркетинг повинен змінитися" // Економіст. - 2014. - № 4. - С. 1-2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2014_4_2 Бібліографічний опис для цитування: Михайло Окландер: "Щоб бути ефективним, маркетинг повинен змінитися" // Економіст. - 2014. - № 4. - С. 1-2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2014_4_2. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |