Наукова періодика України Економіст


Окландер М. 
Нейромаркетинг – теорія та практика впливу на підсвідомість споживача / М. Окландер, Ю. Губарєва // Економіст. - 2014. - № 11. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2014_11_18
  Повний текст PDF - 442.329 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Окландер М.
  • Губарєва Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Окландер М. Нейромаркетинг – теорія та практика впливу на підсвідомість споживача / М. Окландер, Ю. Губарєва // Економіст. - 2014. - № 11. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2014_11_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Окландер Михайло Анатолійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського