Наукова періодика України Економіст


Литовченко І. 
Методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в інтернет-середовищі / І. Литовченко, М. Ботушан // Економіст. - 2013. - № 8. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_8_12
  Повний текст PDF - 1.071 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Литовченко І.
  • Ботушан М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Литовченко І. Методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в інтернет-середовищі / І. Литовченко, М. Ботушан // Економіст. - 2013. - № 8. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_8_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Литовченко Ірина Василівна (філософські науки)
  • Литовченко Ірина Володимирівна (економічні науки)
  • Литовченко Ірина Миколаївна (педагогічні науки)
  • Литовченко Ірина Олександрівна (філологічні науки)
  • Литовченко Ірина Володимирівна (географічні науки)
  • Литовченко Ігор Володимирович (економічні науки)
  • Литовченко Ірина Юріївна (медичні науки)
  • Литовченко Ірина Львiвна (економічні науки)
  • Литовченко Ігор Миколайович (фізико-математичні науки)
  • Ботушан Марія Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського