Наукова періодика України Економіст


Окландер Т. 
Методика ІМТ: підвищення ефективності маркетингових комунікацій / Т. Окландер, І. Окландер // Економіст. - 2013. - № 2. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_2_16
  Повний текст PDF - 616.439 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Окландер Т.
  • Окландер І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Окландер Т. Методика ІМТ: підвищення ефективності маркетингових комунікацій / Т. Окландер, І. Окландер // Економіст. - 2013. - № 2. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_2_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Окландер Тетяна Олегівна (економічні науки)
  • Окландер Ігор Михайлович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського