Наукова періодика України | Економіст | ||
Воронецька І. Функції екологічного маркетингу сільськогосподарських товаровиробників / І. Воронецька // Економіст. - 2011. - № 12. - С. 45-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2011_12_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Воронецька І. Функції екологічного маркетингу сільськогосподарських товаровиробників / І. Воронецька // Економіст. - 2011. - № 12. - С. 45-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2011_12_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |