Наукова періодика України Економіст


Воронецька І. 
Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки / І. Воронецька // Економіст. - 2011. - № 10. - С. 26-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2011_10_11
  Повний текст PDF - 264.969 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Воронецька І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Воронецька І. Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки / І. Воронецька // Економіст. - 2011. - № 10. - С. 26-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2011_10_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Воронецька Ірина Станіславівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського