Наукова періодика України | Економічні науки | ||
Писарева І. В. Імідж і бренд як стратегічні складові нематеріальних активів території / І. В. Писарева, Р. Р. Капустін // Економічні науки. Серія : Регіональна економіка. - 2016. - Вип. 13. - С. 312-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnre_2016_13_27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Писарева І. В. Імідж і бренд як стратегічні складові нематеріальних активів території / І. В. Писарева, Р. Р. Капустін // Економічні науки. Серія : Регіональна економіка. - 2016. - Вип. 13. - С. 312-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnre_2016_13_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |