Наукова періодика України Економічні науки


Герасимчук З. В. 
Маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності регіону / З. В. Герасимчук, О. О. Яринюк // Економічні науки. Серія : Регіональна економіка. - 2014. - Вип. 11. - С. 75-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnre_2014_11_9
  Повний текст PDF - 519.34 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Герасимчук З.
  • Яринюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Герасимчук З. В. Маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності регіону / З. В. Герасимчук, О. О. Яринюк // Економічні науки. Серія : Регіональна економіка. - 2014. - Вип. 11. - С. 75-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnre_2014_11_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Герасимчук Зоряна Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського