Наукова періодика України | Економічні науки | ||
Майорова Н. І. Стратегічний аудит маркетингу у системі контролю підприємства / Н. І. Майорова // Економічні науки. Cер. : Облік і фінанси. - 2012. - Вип. 9(2). - С. 325-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2012_9%282%29__49 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Майорова Н. І. Стратегічний аудит маркетингу у системі контролю підприємства / Н. І. Майорова // Економічні науки. Cер. : Облік і фінанси. - 2012. - Вип. 9(2). - С. 325-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2012_9(2)__49. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |