Наукова періодика України | Економічні науки | ||
Гуржій Н. М. Методичні основи оцінки якості стратегічних маркетингових програм / Н. М. Гуржій // Економічні науки. Cер. : Облік і фінанси. - 2012. - Вип. 9(1). - С. 310-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2012_9%281%29__46 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гуржій Н. М. Методичні основи оцінки якості стратегічних маркетингових програм / Н. М. Гуржій // Економічні науки. Cер. : Облік і фінанси. - 2012. - Вип. 9(1). - С. 310-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2012_9(1)__46.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |