Наукова періодика України | Економічні науки | ||
Рудь Н. Т. Екологічний маркетинг підприємства: інфраструктура, політика, маркування / Н. Т. Рудь, Ю. О. Козеровська // Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент. - 2018. - Вип. 15. - С. 225-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2018_15_29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рудь Н. Т. Екологічний маркетинг підприємства: інфраструктура, політика, маркування / Н. Т. Рудь, Ю. О. Козеровська // Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент. - 2018. - Вип. 15. - С. 225-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2018_15_29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |