Наукова періодика України | Економічні науки | ||
Вахович І. М. Механізми формування іміджу Волинської області як туристичної дестинації / І. М. Вахович, І. М. Пушкарчук // Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент. - 2017. - Вип. 14. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2017_14_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вахович І. М. Механізми формування іміджу Волинської області як туристичної дестинації / І. М. Вахович, І. М. Пушкарчук // Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент. - 2017. - Вип. 14. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2017_14_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |