Наукова періодика України | Економічні науки | ||
Борзаковська Л. В. Застосування латерального маркетингу в інноваційній діяльності підприємств-виробників торговельного обладнання / Л. В. Борзаковська // Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент. - 2014. - Вип. 11. - С. 44-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2014_11_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Борзаковська Л. В. Застосування латерального маркетингу в інноваційній діяльності підприємств-виробників торговельного обладнання / Л. В. Борзаковська // Економічні науки. Серія : Економіка та менеджмент. - 2014. - Вип. 11. - С. 44-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2014_11_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |