Наукова періодика України Економічні науки


Морохова В. О. 
Системний підхід до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / В. О. Морохова, О. М. Соловей // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2013. - Вип. 10. - С. 169-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2013_10_20
  Повний текст PDF - 231.323 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Морохова В.
  • Соловей О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Морохова В. О. Системний підхід до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / В. О. Морохова, О. М. Соловей // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2013. - Вип. 10. - С. 169-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2013_10_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Морохова Валентина Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського