Наукова періодика України | Економічні науки | ||
Морохова В. О. Системний підхід до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / В. О. Морохова, О. М. Соловей // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2013. - Вип. 10. - С. 169-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2013_10_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Морохова В. О. Системний підхід до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / В. О. Морохова, О. М. Соловей // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2013. - Вип. 10. - С. 169-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2013_10_20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |