Наукова періодика України Економічні науки


Трішкіна Н. І. 
Методологічні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах оптової торгівлі / Н. І. Трішкіна // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2012. - Вип. 9(1.2). - С. 192-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2012_9%281.2%29__21
  Повний текст PDF - 308.955 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Трішкіна Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Трішкіна Н. І. Методологічні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах оптової торгівлі / Н. І. Трішкіна // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2012. - Вип. 9(1.2). - С. 192-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2012_9(1.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Трішкіна Ніна Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського