Наукова періодика України Економічні науки


Драченко О. В. 
Формування стратегії маркетингу міста залежно від цільових групп / О. В. Драченко // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2012. - Вип. 9(1.1). - С. 84-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2012_9%281%29__13
  Повний текст PDF - 165.483 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Драченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Драченко О. В. Формування стратегії маркетингу міста залежно від цільових групп / О. В. Драченко // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2012. - Вип. 9(1.1). - С. 84-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2012_9(1)__13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Драченко Олександра Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського