Наукова періодика України Економічні науки


Бойко О. В. 
Особливості формування інноваційної стратегії підприємств на засадах маркетингу / О. В. Бойко, Н. А. Ковальчук // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2011. - Вип. 8. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2011_8_7
  Повний текст PDF - 269.219 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бойко О.
  • Ковальчук Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бойко О. В. Особливості формування інноваційної стратегії підприємств на засадах маркетингу / О. В. Бойко, Н. А. Ковальчук // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2011. - Вип. 8. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2011_8_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бойко Олена Володимирівна (економічні науки)
  • Бойко Ольга Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського