Наукова періодика України | Економічні науки | ||
Морохова В. О. Методичні положення комплексного маркетингового аналізу системи збуту / В. О. Морохова, І. Ф. Лорві // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2011. - Вип. 8. - С. 218-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2011_8_25 Розглянуто особливості ринку ТО. Обгрунтовано методичний підхід аналізу і прогнозування розвитку досліджуваного ринку та пропонується структурно-логічна схема його аналітичного оцінювання. Конкретизовано напрямки, методи та об'єкти аналізу для кожного з підетапів дослідження ринку ТО. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Морохова В. О. Методичні положення комплексного маркетингового аналізу системи збуту / В. О. Морохова, І. Ф. Лорві // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2011. - Вип. 8. - С. 218-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2011_8_25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |