Наукова періодика України Економіка. Менеджмент. Бізнес


Pariy L. V. 
Consumer preferences formation in the cheese market under the new business conditions / L. V. Pariy // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2019. - № 2. - С. 58-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2019_2_10
  Повний текст PDF - 275.667 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Pariy L.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Pariy L. V. Consumer preferences formation in the cheese market under the new business conditions / L. V. Pariy // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2019. - № 2. - С. 58-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2019_2_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського