Наукова періодика України Економіка. Менеджмент. Бізнес


Нестерчук Ю. В. 
Концептуальні підходи до визначення ефективності маркетингового комунікаційного забезпечення інноваційних процесів підприємств / Ю. В. Нестерчук, М. В. Аршевська // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2017. - № 4. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2017_4_8
  Повний текст PDF - 438.766 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Нестерчук Ю.
  • Аршевська М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Нестерчук Ю. В. Концептуальні підходи до визначення ефективності маркетингового комунікаційного забезпечення інноваційних процесів підприємств / Ю. В. Нестерчук, М. В. Аршевська // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2017. - № 4. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2017_4_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Аршевська Марина Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського