Наукова періодика України | Економіка. Менеджмент. Бізнес | ||
Нестерчук Ю. В. Концептуальні підходи до визначення ефективності маркетингового комунікаційного забезпечення інноваційних процесів підприємств / Ю. В. Нестерчук, М. В. Аршевська // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2017. - № 4. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2017_4_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Нестерчук Ю. В. Концептуальні підходи до визначення ефективності маркетингового комунікаційного забезпечення інноваційних процесів підприємств / Ю. В. Нестерчук, М. В. Аршевська // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2017. - № 4. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2017_4_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |