Наукова періодика України | Економіка. Менеджмент. Бізнес | ||
Ковшова І. О. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств / І. О. Ковшова, А. О. Бондар // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2016. - № 4. - С. 91-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2016_4_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ковшова І. О. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств / І. О. Ковшова, А. О. Бондар // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2016. - № 4. - С. 91-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2016_4_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |