Наукова періодика України Економіка. Менеджмент. Бізнес


Ковшова І. О. 
Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств / І. О. Ковшова, А. О. Бондар // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2016. - № 4. - С. 91-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2016_4_15
  Повний текст PDF - 733.742 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковшова І.
  • Бондар А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковшова І. О. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств / І. О. Ковшова, А. О. Бондар // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2016. - № 4. - С. 91-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2016_4_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ковшова Ірина Олегівна (економічні науки)
  • Бондар Андрій Олегович (державне управління)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського