Наукова періодика України Економічні інновації


Бондаренко С. А. 
Маркетинговий аспект інноваційного розвитку виноробних підприємств / С. А. Бондаренко // Економічні інновації. - 2017. - Вип. 63. - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2017_63_6
  Повний текст PDF - 670.26 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бондаренко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бондаренко С. А. Маркетинговий аспект інноваційного розвитку виноробних підприємств / С. А. Бондаренко // Економічні інновації. - 2017. - Вип. 63. - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2017_63_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бондаренко Світлана Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського